命运之歌


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Saturday, December 13, 2008

开开心心の挺胸日

很不幸又很好笑的事发生在前天(星期四)的晚上,当我在很relax小解(shuu shuu ah -.-")着的时候突然间打了个喷涕,这样就扭倒我的颈-.-" 但是那晚敷了药隔一天好了很多.

So 昨天晚上就跟几位小朋友(小朋友?! 是小学朋友去wet.有我啦,宝宝, 庆瑜, 凯量 和深森。)我们去cineleisure的露天car park XD..因为我的颈痛我要挺胸当我走路或坐者. 就这样我挺胸挺了整晚. 我想因该有很多人会觉得我很man!挺着胸走路。但是又有点怪怪,好象头和肩旁有点歪歪 哈哈. 我们去kim gary or garry? watever la, 我们去联谊 哈哈。之后我们学 Edison 在The Curve 玩自拍。We watch 'The Day The Earth Stood Still'. Unfortunately, this movie doesn't met our expectation. Even worst, 庆瑜 watch until puke. Eww...haha see how worst the movie is? can make someone vomit.

After finish movie my neck was not as pain as before because before i went out i taken some medicine. Then we back to kepong for yamcha. (Change channel 去华语)我们喝到很早。 喝到早上5点然后去吃点心到大概7点然后balik rumah gao gao zhu. It was a wonderful day. It is happy to hang out with you all. So lets go some where else next time >_+

PS: 多谢子瀮请我们tiap点心 haha..一路顺风到日本然后带点手信zon loi

4 comments:

Sky said...

diao ni dou ngon...

Triston said...

lol...so bad la XD

sinneverdie said...

他说没有手信,要么就带车零件给你,哈哈!XD

Triston said...

i dun hv car..bring parts for me oso no use lor