命运之歌


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Thursday, December 25, 2008

Merry Christmas

Merry Christmas to all my friends

昨天所有我的朋友都有节目了, 只剩下单身的人(我)..原本还想会孤单一个人呆在家。但是好象有点对不住自己咯哈哈哈。就连我的小妹(16岁)跟着我的大姐去喝酒 0.0 所以晚上我就决定跟elves去The Curve Santuary 喝酒了呵呵呵...很难得听到我去那些地放喝酒吧 =P The Curve 风景蛮漂亮,布置的很美下。人山人海,美女一大堆,色狼跟大队。没我份因为我站在2楼看风景 哈哈哈。Santuary 那个地方不是很好因为太小了很多人罚站将。而且我们拿到的位子不好,感觉好象逼我们面壁细过,位子又小胖一点都没地方站。我喝到很醉,我第一次尝试到站都站不稳,听东西都开始blur blur 因为音乐太大声。我在里面呕了1次,呕进冰桶里还好我很清醒还会把那个桶放在地下, 不然会有无辜的人伸手进桶拿冰吃 LOL。在parking 呕了第2次。在回家途中(elves车)呕了第3次!放心我开窗呕的,只是弄到车外有点泡泡的东西 哈哈哈。就着样我过了一个很 "醉" 的一晚。今天呢我好好的在家看戏。将就过了我的"剩蛋结" 哈哈哈

8 comments:

Duncan.C said...

wa...u can drank like this ah....so chi gek meh
haha..
luck u din catch a girl and kiss..if not..hoho...(if u kiss lao gao then chi gek lo)...hoho

Duncan.C said...

drunk*....hoho

Triston said...

hahaha...i drunk but i stil noe wat im doing...mentally stil ok, but physically not so ok, cant walk properly

ElveS-s5- said...

kakaka..
triston drink drunk yer..
still wan vomit in my car outside..=.="
jus wash car that day only..
but nvm la..let u noe d experience oso ok ma..
see u next time dare or not.XD
but not so enjoy for yesterday night too..damn "BIG"..and man zhan..@@

Triston said...

yalo..bcuz nth to do tat place too big..lets get drunk better haha

sinneverdie said...

ElveS-s5- said...
damn "BIG"..and man zhan..@@



i c half day jz noe "big" is sempit, then man zhan means wat??

Triston said...

u dono meh? hahaha....................................................actually i dono wat he mean too XD

Sky said...

喝酒都不call我...
ho liao....